Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cavaliere

12. 10. 2009 7:44
Hm

Ať si každý studuje obor jaký chce, ale ať ho potom taky v praxi v tom oboru pracuje a dokáže jeho užitečnost.

0 0
možnosti

nezavisly_pisatel

12. 10. 2009 7:09
VŠ udělá odborníka

To je docela odvážný argument. Z VŠ nikdy jako odborník nevylezete, to jste tak teoretikem. Odborníkem se stanete až po několika letech praxe. Jistě někteří pracují při škole, ale těžko naplno.

0 0
možnosti

sunka007

12. 10. 2009 12:07
Re: VŠ udělá odborníka

Ono zalezi na tom jakou skolu clovek studuje. V CR nemaji VS svetovou uroven (v prvni 500 svetovych univerzit je jenom Karlova univerzita a to jeste na konci, slovenska zadna), ale ve svete existuji i univerzity ktere pak opusti uz experti. Prikladem jsou US, kde podle toho jakou jste studoval univerzitu muzete mit rocni plat 30 nebo 200 tis USD/rok

0 0
možnosti

sunka007

11. 10. 2009 21:59
blabla

Chlapce, pokud te muzu pozadat tak moc neroztrubuj ze studujes VS. I kdyz je dnes inflace vzdelani tak neni potreba na webu potvrzovat ze nekteri studenti maji nejake komplexi z toto ze studuji VS, nebot takto pro me vyznel tvuj clanek. Normalni student si uziva mladi a realizuje se pri studiu a pokud ma nekdo na nej blby kecy ze neco studuje tak jej posle promtne do haje...

0 0
možnosti

Linde CZ

11. 10. 2009 22:22
Re: blabla

zase na druhou stranu kdyz srovnam vas sloh, tak vede o dve konske delky :-)

0 0
možnosti

Radek0075

11. 10. 2009 21:32
Já jsem nějak nepochopil proč to píšeš.

Potřebuješ se obhájit sám před sebou? Nebo nám chceš vážně tvrdit že tvůj článek je věnován klientům sociálky?8-o      To o Kačence Jau Jau a Čunkovi si snad ani nezaslouží komentář.

0 0
možnosti

karels

11. 10. 2009 20:56
jsem student

Heleďte,

mě nikdo nemůže považovat za povaleče, páč jsem jeden rok makal na slévarně, pak v Telekomu a nakonec na vodárně. V současné době jsem studentem denního studia na UP v Olomouci - obor Klasická filologie a Společenské vědy. Můj blog - http://karelsykora.blog.idnes.cz/

Jo a bláboly typu: "že se tituly dávají za docházku nejspíš šíří ten, kdo nikdy nestudoval - občas je to pěkná makačka, která si nezadá s těžkou fyzickou prací..." !!

0 0
možnosti

karels

11. 10. 2009 21:00
Re: jsem student

Flámování? No jistě, ale dost pochybuju, že nějací kritici nikdy neflámovali... A že jsou studenti pořád v lihu, to taky není pravda, nejsou na to peníze, a studium by se opravdu hodně moc těžko zvládalo, to mi věřte....

0 0
možnosti

admiral666

11. 10. 2009 20:46
zcela jednoznacne

veta:

"Sám za sebe bych rád řekl, že si studium opravdu užívám, že ho směřuji na výzkum a poznání sociálně politických témat"

usvedcuje autora jako povalece, neschopneho pochopit integral, krystalickou strukturu materialu nebo rozlozeni zatizeni nosniku. Cili si chce tlachat po kavarnach s politiky a jinymi povaleci a z toho pak sepisovat slohova cviceni. Kdyby si takto predstavovali praci vsichni, tak dnes mame socialni antropology, ale nemame vicepatrove stavby, zeleznice, ani mosty. O pocitacich ani nemluve.

0 0
možnosti

praveverka

11. 10. 2009 21:00
Re: zcela jednoznacne

Každýho baví něco jiného. Možná chcete, aby studovali techniku, ale na to vám všichni kašlou! ;-D

0 0
možnosti

Toph

11. 10. 2009 20:26
biochemie zbytečná ??

Hm, taky mě napadá dost předmětů, které se mi zdají zbytečné (a sorry, dost jich je na FSS), ale zařadit tam biochemii???8-o A enviromentalistika jako lekce ekologického myšlení . . .  No, alespoň na gender studies se shodnem :-).

0 0
možnosti

shimi1

11. 10. 2009 22:00
Re: biochemie zbytečná ??

hmm taky jsem přemyslel proc mezi ty zbytečné obory řadí zrovna biochemii :-) ale na těch zbylých humanitních sra..ách  se shodnem stejně :-) a argument někoho tady že komunisti potlačovali humanitní studie je sice asi správný, ale užitečnost techto lidí v pracovním procesu je většinou velice diktutabilní.

0 0
možnosti

praveverka

11. 10. 2009 20:17
Člověče...

klídek. Studuj, uč se, užívej si! ;-D Jen ať nadávají, ti lidé si potřebujou své zakomplexované mindráky na někom ulevit, jelikož litujou, že nešli na vysokou  ;-D

0 0
možnosti

nobi

11. 10. 2009 19:42
Jakube

souhlasím. Je mi 41 let, mám maturitu. Pracoval jsem " v kanceláři" i manuálně. Teď manuálně. Takže mohu posoudit chování lidí i  ze sociologického hlediska. Je to tak, že schopnost tolerance např. k jiným názorům, vyslechnout a pak argumentovat nikoli urážet vzrůstá s vyšším dosaženým vzděláním. Nechci ovšem paušalizovat. ;-)

0 0
možnosti

Ondatroň lesní

11. 10. 2009 19:37
lůza z iDěsu mi smazala příspěvek -kupte si za dukáty

knihu, - lopaty - je to o vás, co ???

Xblicí, blicí, blicí

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2497x
Studuji Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, v rámci studia se zaměřuji zejména na sociálně-politická témata a výzkum a pomoc společnosti. Jsem zaměstnán na plný úvazek v nadnárodní společnosti a denně komunikuji s francouzskými zákazníky, pro některé tedy - nejsem "vyžírka státu". Jsem členem Věcí veřejných a kandiduji do zastupitelstva města Uherské Hradiště letos na podzim.

Seznam rubrik