Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

joska.s

12. 11. 2009 19:42
-

No kdyby to nikoho nezajímalo asi  by to nikdo nečetl a nekomentoval.

Co se týče článku samotného, možná je pozérský, ale o tom je velká část blogů...

0 0
možnosti

Amthauer

12. 11. 2009 16:57
.

Děti nejspíš nechtěly vědět, komu fandíte zrovna z Hvězdné pěchoty. :) Co se SupeStar týče, tuhle nejnovější sérii už také nesleduji a televize mi také nechybí, nicméně nemůžu tento článek neoznačit za nic jiného než "heč, já jsem takový intelektuál, povznesený nad nováckou blbost" - co víc nám to mělo říci?

0 0
možnosti

anothai

11. 11. 2009 19:12
pěchota

Hm, ale dnes je trendy smát se chudákům a potřebným, tam se dá dělat vtip lacino a bez následků. Zkuste si udělat prču z  Paroubka nebo Vondráčkové a nebudete se stačit divit.

PS: také jsem na hvězdnou pěchotu koukala s údivem a studem.

0 0
možnosti

skalis

11. 11. 2009 19:10
???

Doufám, že WC doma máš!

0 0
možnosti

LukasKropacek

11. 11. 2009 20:22
Re: ???

Proč ty otazníky?

Já Jakuba chápu, že nemá a nepotřebuje televizi.

V dnešní době se v TV dá na něco dívat vyjímečně. Osobně sleduju televizi jen párkrát za měsíc - zpravodajství a třeba nějaké dokumenty na ČT2. Jinak je to většinou odpad, takže bych se také bez TV obešel úplně.

Jo a ještě možná sport...

0 0
možnosti

Hip

11. 11. 2009 18:43
souhlas

mám jen 4 základní programy 1, 2, Nova, Prima a 20 let starou televizi po dědovi;-D. No a z těch 4 programů je Nova suverénně největší odpad. Následuje Prima, kde je výjimečně koukatelný film, na dvojce aspoň v noci sem tam něco nezávislého no a na čt 1 je v úterý večer zajímavý dokument. seriál o letadlech a samozřejmě každý den zprávy. To je vše, na co se dá dívat, a proto bych se také bez televize klidně obešel;-D. Jo a abych čt 1 zbytečně nepřechválil, tak jejich odpověď na superstár v podobě duetů je žumpa největší:-P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2497x
Studuji Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, v rámci studia se zaměřuji zejména na sociálně-politická témata a výzkum a pomoc společnosti. Jsem zaměstnán na plný úvazek v nadnárodní společnosti a denně komunikuji s francouzskými zákazníky, pro některé tedy - nejsem "vyžírka státu". Jsem členem Věcí veřejných a kandiduji do zastupitelstva města Uherské Hradiště letos na podzim.

Seznam rubrik