Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lavelle

10. 2. 2010 9:57
Radek John a VV

Já se mladému autorovi nedivím - vysokoškolák s jiným pohledem na věc - a taky s jistým odstupem. Mě taky současné vedení státu nevyhovuje, vadí mi a rozhodně ve mě nevzbuzuje nějakou politickou či jinou hrdost. Vrací se Zeman, podle dnešních zpráv i Klaus chce zpět do ODS - no pomoz nám pán bůh...

0 0
možnosti
L

lavelle

10. 2. 2010 9:57
Re: Radek John a VV

aby to bylo jasné, tak já VV podporuju R^R^R^

0 0
možnosti
TT

tolan

9. 2. 2010 21:56
Věci veřejné nemusím ani s Johnem, ani bez něho

RvRvRv

0 0
možnosti
PN

malama99

10. 2. 2010 0:51
Re: Věci veřejné nemusím ani s Johnem, ani bez něho

Tak je nevolte, nikdo vám je nenutí :-)

Volte si dál staré tváře z ODS, ČSSD, TOP09, KDU... Ale pak si nestěžujte jak to tady vypadá!

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

9. 2. 2010 15:44
no kdyz mu chutnaji

tak to mu nezbyva poprat, nez dobrou chut ;-D

0 0
možnosti
M

marav

9. 2. 2010 14:09
Podobnost čistě náhodná ?

Pan Paroubek i pan Topolánek se svým vstupem do nejvyšší politiky začali podvádět své manželky, aby se nakonec rozvedli a pořídili si děti. Už jen to, že se lidé, kteří jsou schopni podvádět svého životního partnera a nejsou schopni udržet své manželství by nás mělo varovat před tím-nechat je udržovat rozvoj a řídit stát.

Pan John tyto pány dokonce překonal- podvádět svou manželku začal ještě před vstupem do vysoké politiky- stihl si před tím pořídit i to bábetko - a stejně jako ti dva před ním se nám snaží tvrdit, že občany určitě nepodvede .  Nenechte se všichni tři vysmát .......... nevěřím ani jednomu

0 0
možnosti
ZK

SID09

9. 2. 2010 14:18
Re: Podobnost čistě náhodná ?

Já bych to tak nehrotil. Je dobrý, ž máme tak výkoné politiky, ne ? Ještě aby tu svoji sílu věnovali i smysluplné  práci a ne jen mimopracovním záležitostem !!;-D!!;-D

0 0
možnosti
T

Tracker

9. 2. 2010 13:49
Co mám dělat

:-/

Vztoupil jsem do nejvíce produktivního věku, práce mě baví, dokázal jsem se poctivě dostat vlastními silami k podnikání. ( sice malá firmička ale aspoň něco ).

Nevím koho volit.....Kdo mi poradí ?

Jde mi o zachování cti národa a budoucnost mých dětí - vnoučat i za cenu vyšího zdanění a více odpracovaných hodin - jenže to vše sežerou a rozdají neumělci ve vládě - nechal bych jim ty škody naúčtovat - lidi, vždyť to jsou naši zaměstnanci - není to šlechta - nenechte si to líbit. Když mi zaměstnanec bude práci kazit - musím ho propustit - pokud nadělá škodu, měl by jí i uhradit ( možno z pojištění ) - aplikujme to i poslaneckých postech. Snad mi zbívá jít volit malou stranu aby můj hlas nepropadl vítězi. ( omlouvám se za chyby - jsem dis všechno

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

9. 2. 2010 13:30
Preference stoupají, politicii se k dluhům neznají

Pěkný článek. Preference pomalu rostou a teď u Factumu měli 4,8%, což je fakt hodně. Zajímavý bude výsledek CVVM v půlce února, tam se projeví nedávný článek na iDnes.cz o Radku Johnovi, který ač byl místy dost kousavý, tak vyzníval spíše pozitivně.

Jinak s Agentem provokatérem souhlasím. Jen proto, že pojem je trochu zdiskreditovaný vazbou na Agent STB, ho přeci nezahodíme. Je to jediný účinný nástoj, jak snížit korupci v tomhle chlívě.

Za zmínku také stojí, že v poslední době několik institucí vykrádá protikrizové návrh VV, kupříkladu Janota a Mladá fronta.

0 0
možnosti
ZK

SID09

9. 2. 2010 14:15
Re: Preference stoupají, politicii se k dluhům neznají

Je úplně jedno, jak dopadají průzkumy, které si platí jednotlivé strany. Výsledek je vždy upravený.!! Rozhodující je koho zvolí voliči. VV mají šanci stejnou jako ostatní strany. Přál bych ale těm stávajícím parlamentním stranám propad pod 5 % hranici. ;-D!!!!

0 0
možnosti
N

Nero

9. 2. 2010 13:23
A z jakých peněz si vydržoval milenku?

Z tajných!A ty bývají špinavé.Či si snad myslíte ,že na dceru "jen"platil alimenty?Nějakou jednu či dvě tisícovky?

Mladý bloude.Milenkám se kupují byty nebo staví domky v satelitech,obezděné aby do nich nebylo vidět! Vjíždí pak do vrátek na čip auta s tmavými skly.....

A takovému tady plédujete? Inu opakuji:mladý bloude.

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

9. 2. 2010 13:32
Re: A z jakých peněz si vydržoval milenku?

A myslíte že je Radek John člověk, jenž žije z ruky do huby? Narozdíl od většiny lidí tady si může koupit co chce, na což si vydělal normálním způsobem. Nějaké kecy o autech s tmavými skly jsou nesmyslné, snižujete se na úroveň bulváru (a Lidových novin).

Stejně tak sponzoři - jak se píše v článku. Všichni darovali veřejně, aby se předešlo pochybnostem a blbci z Lidových novin na tom postavili článek o tom, jak jsou Věci veřejné netransparentní. Absurdní.

0 0
možnosti
JG

Jakub Gros

9. 2. 2010 13:12
Re: Tak si počtěte :-D, já prostě VV volit nebudu

V necem ma pravdu, ale vychazi povetsinou z domnenek a vidi "i za roh", kde nic neni. Ale to u pana Matejky je casto zname, vzhledem k jeho politicke prislusnosti to ale jinak nejde, nez se snazit zdiskretivoat vsechny ostatni.

0 0
možnosti
PK

pitoma kavarna

9. 2. 2010 12:50
VV 4,8%!!!

Tak jinak - další průzkum, kde VV mají kolem 5% - zhačíná mě bavit, jak vám neustále všichni dokazují, jak se mýlíte :-);-D

http://www.novinky.cz/domaci/191627-volby-by-s-naskokem-vyhrala-cssd-zverejnila-dalsi-agentura.html

0 0
možnosti
M

marav

9. 2. 2010 12:57
Re: VV 4,8%!!!

to je hezké jak tu dva házíte přesně stejné příspěvky - to je stranický mustr ???;-D;-D

0 0
možnosti
L

lavelle

9. 2. 2010 12:47
VV 4,8%!!!

Tak jinak - další průzkum, kde VV mají kolem 5% - zhačíná mě bavit, jak vám neustále všichni dokazují, jak se mýlíte :-);-D

http://www.novinky.cz/domaci/191627-volby-by-s-naskokem-vyhrala-cssd-zverejnila-dalsi-agentura.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2497x
Studuji Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, v rámci studia se zaměřuji zejména na sociálně-politická témata a výzkum a pomoc společnosti. Jsem zaměstnán na plný úvazek v nadnárodní společnosti a denně komunikuji s francouzskými zákazníky, pro některé tedy - nejsem "vyžírka státu". Jsem členem Věcí veřejných a kandiduji do zastupitelstva města Uherské Hradiště letos na podzim.

Seznam rubrik