Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

paja09

20. 5. 2010 9:44
normální život

Jak ráda si přečtu něco takového!!! Milé povídání jen tak o životě veselém, méně veselém, ale našem. I ti žlučovití lidé k němu patří... a donekonečna přetřásaných politických výpadů je všude přehršel!

Jen houšť dalších podobných článků... R^

0 0
možnosti

Margot27

20. 5. 2010 8:45
S omluvou dementuju.

Tak to jste mě dostal. Vážně takhle mluvíte? 8-o

0 0
možnosti

baloun

20. 5. 2010 9:07
Re: S omluvou dementuju.

VV je strana jazykových bardů... Viděli jsme to "Na vlastňa ača"...

0 0
možnosti

Minghell

20. 5. 2010 8:37
jojo

R^

0 0
možnosti

Frantisek Koudelka

20. 5. 2010 8:17
Zvedlo to náladu

R^

0 0
možnosti

baloun

20. 5. 2010 7:28
To je od Vás, mladý muži, velmi hezké,

že jste sociálně založen a dokonce soucítíte s chudými. Věřil bych, kdyby to bylo takto:

Ráno jsem před naším domem potkal bezdomovce, který se hrabal v popelnici. Nedalo mi to a vrátil jsem pro dvě housky a pár koleček salámu, co mi zbyly od včera, a podalm jsem mu je. Beztak jsem si doma něco zapoměl a musel jsem se vrátit. Cestou na nákup mě málem smetl spěchálek, co netuší nic o přednosti zprava, ale mávnul jsem jen rukou. Nic se nestalo, tak ať si spěchá. Před fakultou seděla babička s konvalinkami a nabízela je k prodeji. Bylo mi líto, že přítelkyně je v Itálii a že jí kytku nemůžu koupit, tak jsem ji koupil aspoň té babičce, aby měla hezčí den a obchody kvetly. Cestou domů mě kdosi požádal o cigaretu. Nekouřím, a tak nemám. Bohužel jsem neměl ani drobné, za což jsem sklidil smršť nadávek a kleteb, ale co... Nuzota z lidí lotry činí. Příště si s sebou pár drobných určitě vezmu... Atd, atd... Vy, místo abyste komukoliv pomohl, všechny jste jednou provždy vyřídil. A ty přechodníky

0 0
možnosti

Morningstar

20. 5. 2010 10:38
Re: To je od Vás, mladý muži, velmi hezké,

Musím se přiznat, že Vaši reakci dost dobře nechápu. To jste si už nemohl najíc nic, co byste kritizoval, co? Předpokládám, že vy chodíte denně městem, rozdáváte housky, úsměvy a peníze a litujete ty méně šťastné jsa si vědom, že oni za to nemůžou že jsou chudí a Vy si koneckonců rád necháte vynadat.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 5. 2010 7:00
Tohle je...

hřejivé;-DR^

0 0
možnosti

gumidek

20. 5. 2010 6:59
Ranní potěšení

Stihl jsem si Váš článek přečíst ráno, před cestou do práce. Moc děkuji, velmi mě potěšil, hlavně samozřejmě ten konec. Doufám, že dnes budu potkávat jen samé veselé lidi a já se budu snažit rozdávat dobrou náladu okolo sebe taky.

Někdy stačí opravdu málo a svět je veselejší.

0 0
možnosti

_-1-_

20. 5. 2010 0:54
Chceš pochválit, nebo jsi skromnej?

0 0
možnosti

doktor_bota

19. 5. 2010 23:58
Vám je kolik? 23? 25?

Zírám. Opravdu.R^

0 0
možnosti

_-1-_

20. 5. 2010 1:05
Re: Vám je kolik? 23? 25?

Je to zajímavé. .... Já jsem přesně nepochopil, co myslel tím, že ..."Z auta vyletí borec kolem pětaadvaceti" .... jako, že je to mladej pětadvacetiletej frajírek, nebo je to už stará pětadvacetiletá páka ....... 8-o

0 0
možnosti

David500

19. 5. 2010 23:40
Tak mladej,

a už ve VV. Na fotce vypadá jako inteligentví kluk.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS