Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

palmic

19. 5. 2010 23:17
Vitejte v Cechach :-)

Nejlip je tohle znat po navratu ze zahranici :-)

0 0
možnosti
MB

Ellefsen

20. 5. 2010 0:38
Re: Vitejte v Cechach :-)

v jakých Čechách ty cype? Už nás s tímhle fakt neštvěte!

0 0
možnosti
VK

egypttwo

19. 5. 2010 21:32
přeběhlík

Tak jak hochu. Přeběhl jsi už k VV, jak jsem tipoval. Z tvého profilu je vidět, že už jsi přeběhl. Na to, že teprve studuješ si těch politických stran vystřídal celkem dost. Koho budeš chválit příště. Myslím, že s ti nedá věřit ani slovo, co řekneš nebo co napíšeš. Tak je to a s tím, že jsi levák, nic nenaděláš.EU[>-];-D

0 0
možnosti
JG

Jakub Gros

19. 5. 2010 21:45
Re: přeběhlík

No, politickych stran jsem mnoho nevystridal :) Kvuli strukture SNK-ED, kteri podporuji VV ve volbach bylo lepsi jit pod kridla VV, velmi podobny program. O jinem politickem pusobeni nevim :P Proste struktura ve Zlinskem kraji je takova, ale to sem tahat nechci, je to blog pro oddych

0 0
možnosti
DB

DANUSA

19. 5. 2010 21:21
No tedy

Já se domnívám,že je to o obsahu,nikoliV formě.Jsou tam emoce a to je dobře.

Karma a dík.

0 0
možnosti
JN

quaz

19. 5. 2010 21:13
tak tak

Mam to tak obcas hodne podobne.. az na rozdavani vsech ruznych reklamnich materialu. Pred prirodovedou nam nikdy nikdo nestoji :) Zato pred fss uz jsem nejednou cosi dostala.

Nicmene bych rada upozornila na cestina, je to krize. Doporucuju velice rychle a intenzivne nastudovat ceskou gramatiku, zejmena me/mne - toho je tam tolik spatne, az by se mel clovek za takovy clanek stydet.

0 0
možnosti
JG

Jakub Gros

19. 5. 2010 21:45
Re: tak tak

Stydim se :)

0 0
možnosti
MP

Mattess

19. 5. 2010 20:12
Přechodíky

Kolego, ty přechodníky! Nehledě na to, že do mluvené (a koneckonců i moderní psané) češtiny jsou zavlečeny násilím, je třeba si uvědomit, že se u nich rozlišuje rod a číslo. Takže příště? Kde si nejsem jist, užiju celé věty ;-)

0 0
možnosti
JU

P.J.

19. 5. 2010 20:10
Sice by nevadilo trošku ho zkrátit,

ale jinak moc dobrý článek. Ani jsem si nevšiml těch mimořádně vypečených přechodníků. Jen mě mrzí, že si mě zatím neodchytla před fakultou slečna s kondomem, kdy jste ji tam potkal? :-)

0 0
možnosti
PV

pavsson

19. 5. 2010 18:16
Přechodníky vynechat

Ta čeština je brutální. Ty přechodníky jsou mimořádně vypečené. Příště bych se jim zdaleka vyhnul, naučit se je, bude asi složitější. Jinak se to dá celkem číst, ale je tam spousta balastu.

0 0
možnosti
AP

žižaja

19. 5. 2010 18:10
taky díky

článek mi zvednul náladu, tak díky za něj.

0 0
možnosti
J

jiglos

19. 5. 2010 18:04
Díky

Díky za moc pěkný počin. Připomělo mi to můj studentský úlet: Koupit kytku květinářce, která kytku nedostane. Cože?  

0 0
možnosti
JTR

já tuca ramirez

19. 5. 2010 17:52
pěkné

R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2497x
Studuji Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, v rámci studia se zaměřuji zejména na sociálně-politická témata a výzkum a pomoc společnosti. Jsem zaměstnán na plný úvazek v nadnárodní společnosti a denně komunikuji s francouzskými zákazníky, pro některé tedy - nejsem "vyžírka státu". Jsem členem Věcí veřejných a kandiduji do zastupitelstva města Uherské Hradiště letos na podzim.

Seznam rubrik