Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

LukinoL

19. 5. 2010 14:03
Babička s konvalinkami mě dostala :-D

...a vůbec - celkově mi článek zvedl náladu (asi jako vám ten starší pán v závěru). Takže díky a karma jako hrom ;-)R^

0 0
možnosti
JA

SocPredator

19. 5. 2010 12:46
Se mi to líbilo

i ta fotka z Dejvické, jen ten trolejbus mi nesed, takže to asii nebude Praha, tady neexistuje, abyste šel jen tak a nikdo vás s ničím neotravoval. Po mně dnes hned ráno ještě před 8h ranní někdo (kolem 25let) chtěl bůra ;-D

0 0
možnosti
JG

Jakub Gros

19. 5. 2010 12:48
Re: Se mi to líbilo

Foto je ilustracni R^ ale dneska jsem jeste nikoho nepotkal, jel jsem do prace autem, ceka to na me odpoledne. Jinak opravdu se to odehrava v Brne, ktere mam jinak velmi rad

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

19. 5. 2010 12:21
Zase ty nešťastný přechodníky...

Pane, takovou docela hezkou češtinou píšete, ale jak dojde na přechodníky, tak je zle: babička ptajíc se a říkajíc (lépe řkouc)!!!

-e (-a) pro mužský rod sg., -íc (-ouc) pro ženský a střední sg., -íce (-ouce) pro všechny rody pl.

0 0
možnosti
MI

X-M

19. 5. 2010 11:11
Tak to ano

Brno je tímto ... tedy výskytem exotů různého druhu... opravdu unikátní

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2497x
Studuji Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, v rámci studia se zaměřuji zejména na sociálně-politická témata a výzkum a pomoc společnosti. Jsem zaměstnán na plný úvazek v nadnárodní společnosti a denně komunikuji s francouzskými zákazníky, pro některé tedy - nejsem "vyžírka státu". Jsem členem Věcí veřejných a kandiduji do zastupitelstva města Uherské Hradiště letos na podzim.

Seznam rubrik